22 ÅR, 4 MÅNADER OCH 4 ÅR

I måndags så fyllde T 22år så jag bakade tårta :) Ludvig blev även 4 månader samma dag men han fick ju självklart ingen tårta men han fick sin första smakportion iaf :) köpte en burk med morot han visste nog inte riktigt om det var gott eller äkligt :p hihi ibland mumsade han i sig det och skrata och ibland spotade han hihi :D
 
Tårtan jag bakade :)
 
 
Och lilla Ludde med mat runt hela munen :) hihi
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
I tisdags så kom min mamma, syster hennes son och mammas vän och Tommys syster med två av hennes barn in till stan och åt lunch vi köpte baguetter och gick till parken och satte oss på filtar i gräset :) mysigt <3 sen gick jag och tommy och köpte present till Luddes lillstora kusin som fyller 4 år idag :) sen fick mamma och syster passa Ludvig i några timmar så åkte jag och Tommy och besikta raggarbilen för att se vad det var för fel :) så vi kan fixa det till nästa helg för då är det ju W&W <3
 
_____________________________________________________________________________________________
 
Idag har vi vart i garaget och kopplat ljud i raggarbilen som vi aldrig gjorde för att vi orkade inte när vi kom dit :P hihi sen åkte vid till affären och handlade sen hem och laggade mat det blev hamburgare enkelt och gott :) nu sitter jag vid datorn och är helt slut. Ludde somna nys efter många om och men typ bara 2 och en halv timme för sent :/ men sånt händer ibland :)
Nu sitter han nästan själv inte så stabilt men det dröjer nog inte så länge :D Han vägrar ligga ner i vagnen hihi eller han vägrar ligga ner alltid nu hihi han blir till och med sur när vi ska bytta blöja och när han ska matas ;P hihi Mammas bus kille <3
 
Ludde sitter och äter på vaggnen vid garaget innan idag för nappen har blivigt tråkig :D hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0