Gott nytt år!

Har vart hos svärföräldrarna och ätit middag. Sjukt gott! Sen åkte vi hem och nu har jag fått villa i 40 min så nu ska jag slängs mig i ett bad med hopp för att rygg smärtan försvinner en stund så jag pallar med att stå och frysa i stan och kolla fyrverkerierna! <3 gott nytt år på er alla! <3

Sova!

Kom hem vid 10 igår morse ifrån förlossningen allt är tydligen bra men det känns inte så :( sen när jag kom hem så fick jag sova tills 16:30 för då va det dax att göra sig i ordning för att åka till morfar. Kom hem runt 20:30 sen sov jag som en stock :) nu ska jag snart göra mig i ordning ska till svärföräldrarna ikväll och äta god mat! Sen ner till stan vid 12 och kolla smällarna :)

V.30+4 på förlossningen

På förlossningen och kollar varför jag har så ont i ryggen och innelåren allt värkar vara bra nu ligger jag och väntar på läkaren

Jag saknar dig mormor <3

Nu ligger jag och myser med hjärtat och bebis <3 idag har jag och Tommy vart tillsammans i 21 månader! Helt sjukt! Imorgon blir det att tvätta alla bebis saker och sen på kvällen blir det till morfar och äta middag <3 tycker det dock är lite jobbigt på något vis för att inte mormor är där fast det har gått så många år :/ men men hon kommer alltid finnas i våra hjärtan och kommer vara med oss för evigt <3

Bara bra :)

Nu har vi vart på mödravården :) gick jätte bra! Vi gick igenom lite om förlossningen och kolla prov svaren och så :) och magen växer som den ska och diesels hjärta slår som det ska <3 nu blir det hem och stanna inne så vi inte blåser bort :P kanske borde åka till affären så vi får lite mat i oss idag med :)

Mys

Ligger i sängen har nys vaknat och myser med hjärtat <3 idag blir det till mödravården vid 14:00 och sen tvätta lite bebis saker till bb väskan så det är klart sen :) sen får vi se vad vi hittar på :)

Hopp

Nu har jag vaknat igen och är lite små hungrig undra va man ska hitta på! Igår va det iaf städning och försökte skruva upp spjälsängen men saknades skruv :( så det får vänta lite till :(

Konstigt

Konstigt nog är jag redan vaken :O men det är ju toppen :)

Jobbiga nätter

Har grymt ont i ryggen, Fötterna är svullna och gör ont och diesel sparkar så det gör ont i hela över magen :( och inte nog med det så kan jag ju självklart inte sova! Tur att jag inte har något planerat imorgon :/

Myspys

Nu får det vara färdig städat för idag :) nu sitter jag vid datan med gurka och dip :D känner att jag förtjänar det <3 hihi

Till Diesel

Har varat på stan idag med Tommy :) köpte lite kläder till Diesel. blev två bodys och en sån på bilden :)



Nu blir det villa en stund sen städning :)

God morgon <3

Nu ligger jag och tommy i sängen och är klar vakna. Vi ska inte upp innan halv 8 :P

Natti<3

Nu blir det sova efter en underbar dag <3 imorgon blir det upp tidigt för shopping! :D bilden är från 2år tillbaka

Jul!

Julen är här! Nu blir det sova upp tidigt imorgon! Först jul frukost hos svärföräldrarna sen till mamma på middag sen tillbaka till svärisarna ;) lite fläng hit och dit men mysigt ska det bli :D <3

Jippi!

Nu kan jag äntligen slappna av och tänka på annat! Sprutan är fixad efter 4 försöket :P nu kan jag fira jul och oroa mig för annat :) hihi

Vill bara sova!

Har sovit grymt kast inatt vill bara sova nu! Och snart måste jag upp för att åka till mödravården och ta sprutan :( mitt liv suger just nu!

Aj Aj <3

Lite film och mys :) imorgon ska jag till mödravården och ta spruta :/ men det ska nog fixa sig det med :)

Lite depp måste man va ibland

Saknar gammal vänskap så det gör ont i hela mig. Det är tack vare dig jag är där jag är idag. Att min underbara lilla familj finns. Men någon stanns på vägen så klev jag ett fel steg och förlorade dig utan att jag märkte det... Det känns inte rätt att vara så här lycklig utan dig vid min sida och jag tror inte det går att lösa nu... :(

God morgon

Nu är frukosten nere och jag funderar på vart jag ska börja min dag :) får nog börja med ett bad iaf, fryser grymt mycket. Sen får det bli städ och gå ut och gå en sväng :) <3 vann en overall på tradera igår med laban på :)

Sömn pulver?!

Kan någon komma och slänga lite sömn pulver i mina ögon? Klockan är snart 4 och jag ligger klarvaken jämte min sovande prins :( kommer aldrig komma upp i tid imorgon ju! :(

Nattinatt

Oj va tiden går skulle sovit för flera timmar sedan! Är riktigt trött fast jag bara har tagit det lungt hela dagen. Imorgon får det nog blir en riktig städ dag :) Nattinatt <3

v.29+3

Nu väger bebisen dryga kilot och är ungefär 39 cm lång från topp till tå. På huvudet växer det hår. Hos pojkar har testiklarna vandrat ner i pungen. Flickors klitoris sticker ut mer än den kommer att göra från de sista veckorna innan födseln, då den göms bakom de inre blygdläpparna.
Bebisens huvud växer och hjärnan utvecklas och växer snabbt. Nästan alla bebisar reagerar på ljud och ljus vid 30 veckor. Bebisens näringsbehov blir större under tredje trimestern och du behöver äta mycket protein, C-vitamin, folsyra, järn och kalcium (ca 200 mg går åt varje dag till att bygga upp bebisens skelett), så se till att äta mat som är rik på dessa näringsämnen. Skelettet byggs upp nu, liksom hjärnan, musklerna och lungorna.

HEEJ!

Har nu flyttat min blogg från myshowroom.se hit!

min gamla blogg:
http://mytommy.myshowroom.se/ där kan ni läsa gamla inlägg

<3

RSS 2.0