2års dag<3

Imorgon firrar jag och älsklingen 2år <3 helt sjukt var tiden har gått men mycket har vi hunnit med <3 hihi imorgon går vi upp tidigt och åker till ann och sen vidare till Göteborg. Myspys :)

Nattinatt

Fy! Varför kommer jag alltid isäng så sent?! Imorgon blir det troligen städ och kanske en promenad med Luddisen om vädret tillåter :)

14:53

Luddisen ligger och sover i vagnen och nu sitter jag och Tommy och tar det lungt och väntar på Tina tobbe Malin och Jakop och mammas bil :)

Nya bilder på Ludde




Idag blir det att fixa......

Idag blir det att fixa mammas bil i garaget träffa tina och min underbara syster son jakop <3
Tommy och Ludvig gick och vila en stund och jag funderar på att fixa lite frukust :)
sitter även och funderar på va jag och hjärtat ska hitta på den 30 maj då vi firar 2år kanske ska gå ut och äta eller något man det känns lite tråkigt att göra det i varberg då blir det ju typ vardag :/ nu ska jag iaf äta lite och sen fixa mig så vi kan åka någon gång :P


Underbart

Ludvig är Två hela månader idag!

vart på BVC idag på två månaders kontroll även MVC på efter kontroll :) fick p-piller så jag nu framöver slipper min mens :) underbart <3 fick tvingat med Tommy på en promenad på stan han fick till och med något fnatt så han ville helt plutsligt gå och kolla på skor som han ska ha på dopet :P men dock hitta vi inga :/ men vi gör ett nytt försök nästa gång :) får nog åka till ullared och kolla :D i morgon blir det nog att städa här hemma och fixa Luddes blivande rum :) ska försöka få tommy till att klippa gräset med börjar bli lite pinsamt långt :P "tyvärr" kan inte jag göra det pågrund utav att jag är pollen allergiker :P hihi

RSS 2.0