<3

Gick och la mig halv 8 för jag är nästan helt hundra på att det inte blir mycket sömn för mig framöver. Men vakna nu och ska ta ett bad igen och hoppas att det hjälper mot värkarna lite iaf har tryckt i mig två Alvedon med :)

Nattinatt

Fy! Nu försöker jag somna om... Somna halv 6 i morse och vakna vid 10 så får nog försöka sova lite. Tänkte försöka få med mig hjärtat ut på en promenad sen om det nu går :P hihi

Längtan <3

V.39
<3 längtan blir bara större och större <3

kladdkaka & unga mödrar

Bakade kladdkaka med hjärtat innan :) så skönt att hitta på saker så man kan tänka på annat än hur ont jag har :P nu sitter jag och kollar på unga mödrar och funderar på va jag ska hitta på! är ju inte direkt trött efter att ha sovit hela dagen :P hihi

Död

Känner mig halv död :/ det ända jag gör är att sover och äter och gnäller :P nu har jag och älsklingen sovit nästan hela dagen gott det för det lär la bli en helvetes natt till :( men nu ett varmt bad och sen försöka slås med tvätten :)

Inget hjälper!

3 timmars sömn! Tror jag dör snart eller något... Alvedon hjälper inte :( vad ska jag göra!!

När? Hur? Varför?

Kan inte sova alls :( orkar inte mer! Gör så äckligt ont! Vet inte vad jag ska göra! Kan inte stå inte sitta och inte ligga! Va ska jag ta vägen!!!??? Får nog ringa Tommy iaf så han kommer hem så jag har någon att gnälla på :P hihi

<3

Jag har ändrat mig... Jag har gissat på 8mars men har ändrat mig till ett februari barn :) det hade ju vart grymt!

....

Hur tänker du?? Så här ledsen har du inte gjort mig någonsin...

:)

Nu ska jag försöka sova :) och hoppas grymt mycket på att det går! Har värkar från och till och det blir bara värre! Ont i ryggen och allt sånt där som man har längtat efter hela graviditeten! Och hur dum får man bli?! Längta till en sån här smärta?! Jaja... Får ju inte glömma att det inte är långt kvar tills jag får se min älskade prins på riktigt! <3 nattinatt

Bild från idag

Min prins

Bad nr 2

Lägger mig i bad nr 2 nu. Ajaj! Vad ont det gör!!

Kokostoppar

Är så sugen på något! Bakade kokostoppar och dom blev jätte goda men är fortfarande sugen på något :( dumt!

Vad hände?!

Ojoj! Nu får jag nog lugna ner mig :P har orkat med tre tvättar och en disk + att jag har hunnit duscha :P nu får jag nog lugna ner mig börjar känna att kroppen säger ifrån :/ men gott att få gjort något :) nu får det bli lite film och mysa ner mig i sängen igen :)

Helvetes natt!

Så sjukt trött har inte sovit många timmar inatt :( jaja ska försöka ta tag i disken snart om ryggen och fötterna nu tillåter det :P hoppas på att det inte är många dagar kvar nu!

Sov så gott :)

vågade mig ut igenom dörren idag också :) hihi va hos Tina och kolla bebis kläder fick två fulla påsar med massa kläder med mig hem :) jag som verkligen inte behövde mer :P hihi har även klarat av att vika lite tvätt :D känner mig supper stolt även fast jag fick ta två vilopauser :P haha men nu blir det sova :) nattinatt <3

Kämpar

Kämpar igenom min trötthet och mina smärtsamma sammandragningar :/ har legat i sängen tills 17:00 typ har lyckats damsuga och plockat upp lite lätt men fick sluta efter en liten stund för fick så mycket sammandragningar :/ men men har iaf försökt göra något vättigt idag mad :) nu blir det glo lite BB live :) och bara ta det lugnt :) <3

Färdigt!

Kollat på big brother typ hela dagen och vart en sväng på gekås :) köpt lite toalettartiklar och smink och så :) så vi förhoppningsvis slipper åka och köpa det dom närmaste veckorna iaf :) nu blir det film mys med hjärtat och sova :) nattinatt <3

Utbrott!!!

Vill ha min son i min famn! Vill ha tillbaka min kropp!! Vill ha tillbaka mitt liv! Vill inte få mer utbrott som bara anfaller mig från ingenstans! Vill inte börja gråta för att det är för varmt eller för kallt! Vill bli mig själv igen! Jaja... Kan inget göra en att ta en sekund i taget och leva vidare snart är detta över och då blir jag mamma fast jag tror dock inte det är enklare hihi nu får jag ta av mig pyjamasen och på med lite kläder och åka och köpa äpplen så jag kan göra paj och pizza sen mys framför big brother <3 (tänk att jag redan mår mycket bättre :P )

Bristningar!

Spelar ingen roll va jag smörjer in mig med det kliar ändå! Vaknar till och med av det! Har fått ett sår på magen efter jag har kliat när jag sovit :( inte alls kul :( kan inte min lilla prins bestämma sig för att komma ut nu?! Idag blir det att bara ta det lugnt åka till affären sen och köpa massa gott och bara tycka synd om mig själv! Och i kväll blir det big brother! äntligen!

V.38

V.38! Det känns som igår jag gick in i v.37! Tänk att det är 2 veckor kvar! Underbart!! Nu blir det sova! Klockan springer iväg den med ju :P nattinatt

Allt förändras...

Hatar helger! Finns inget att göra och jag har nog sätt var ända film som finns :( trött på att ta det lugnt och att gå här och små plocka hela dagarna!!

v26 + v36




Gud så mycket som kan hända på 10 veckor! <3

kokoskakor?

Ligger i sängen med mina köttbulle fötter och funderar på att göra kokoskakor :) idag blir det iaf en lugn dag mår sjukt illa och känner mig allmänt död :P hihi får la se vad som händer :)

V.37+5

<3

Varm choklad med grädde <3

Dricker lite varm choklad i hopp om att bli lite avslappnad och trött så jag kan sova lite <3

Mysig dag <3

Gick upp vid 10 och hängde med pappa och Tommy som håller på med att renovera en lägenhet :) va nog inte hemma innan 4 sen åkte vi till affären och handla mat och jag fixa lite middag till mig :) sen dess har vi bara tagit det lugnt har tagit ett bad och nu ligger ja i sängen med benen på huvud gaveln i väntan på att svullnaden ska gå ner i fötterna så jag kan gå på dom igen :P hihi

Gekås!

Ser ut som mina fötter ska explodera snart! Dom är som två fotbollar och känns som att gå på två stora blåsor :/ har vart på gekås idag med Anett och ann :) så är helt död i hela kroppen :P hihi men det va gött att komma bort lite :) men nu blir det nog sova så man orkar upp imorgon också :) nattinatt

Ring förlossningen!

Fy mår inte alls bra :( är nervös som bara den! Min prins har vart väldigt lugn och stilla dom sista två dagarna men idag har jag knappt känt han alls och det blev bara värre och värre! Tillslut så blev jag så rädd så jag stog inte ut mer så Tommy ringde förlossningen medan jag gjorde allt för att han skulle vissa livstecken iaf (duschade kallt, drack iskallt vatten, puttade lite) men inget hände :( dom sa iaf att jag skulle dricka sött och stark saft och vänta i en halv timme och själv klart så funka det efter en kvart! Men han rör sig fortfarande väldigt lite och jag har börjat få sammandragningar som gör grymt ont men jag vet iaf att han lever och mer bra :) nu ska jag försöka sova lite ska upp vid 9 :(

V.37+2

<3 min lilla prins

Kvällsmat och film

Nu var vi hemma igen och har hunnit få i oss lite kvälls mat :) nu ska jag göra iordning mig för kvällen för bio är vi för trötta för så får se om det blir imorgon :) så vi slänger nog på en film istället :) och myser ner oss i sängen <3 visningen på förlossningen var rätt kass :/ fick inte veta så mycket som jag trodde och vill ju inte stå där och fråga ut dom om allt :P så får la fråga MVC nästa gång istället :P hihi fick iaf så alla rumen på förlossningen och på BB sen va det inte mycket mer :/ jaja nu är det gjort iaf :)

alla <3 dag!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hit och att maten ska bli klar :) Hon ska klippa mig så nu åker håret av! hihi har vart hos tandläkaren och allt gick bra :) blir att åka till förlossningen ikväll på visning med föräldrar gruppen :) OCH JAG VILL HA EN ALLA HJÄRTANS DAG BEBIS NU! NU! NU! blir troligen att åka på bio ikväll med hjärtat :) myspys <3

Funderar!

Imorgon blir det först tandläkaren sen kommer mamma hit och klipper mig (äntligen) sen till förlossningen på visning :) så någon alla hjärtans dag firande blir det nog inte jätte mycket av :( hoppas bara vi slipper stressa igenom dagen får la bli film mys på kvällen eller något jaja nu ska vi iaf sova :) nattinatt <3

Andra planer :)

Ändrade planer! Ingen möblering idag inget städ häller :P på väg till gkås med Tommy och Tony :) bra mycket roligare :)

Myspys!

Somna vid halv 5 men har iaf fått sova utan toa besök :) så pigg och glad! Har ätit frukost och tagit ett bad med hjärtat nu blir det film och slappa en stund :) sen idag ska vi till arbetsförmedlingen, försöka få ut älsklingens skrivbord och dator från sovrummet till vardagsrummet och laga lite mat och inte minst städa :) får se om vi hinner med allt :P hihi

<3

20 dagar kvar till BF <3

Datanörd!

Inget städ idag inte har bara legat i sängen vid daton hela dagen :) gott! Åkte dock till affären och handlade och laga lite mat men inget mer :) känns som jag behövde det :) men nu ligger jag och hjärtat och kollar film och ska sova snart imorgon är det ju måndag och då kan vi ju inte ligga och sova hela dagen (dock får jag la göra det om jag inte får sova inatt) nattinatt <3

Jobbiga nätter!

Då har dom där jobbiga nätterna kommit tillbaka igen :( va tvungen att gå på toa varje halv timme fram till klockan halv 5! Innan jag somnade :( vakna nys och är pigg iaf :) ska försöka satsa på en dag hemma idag tror jag skulle behöva städa :/

Nattinatt :)

Nu blir det sova efter en trevlig och lång dag :) stel i hela kroppen och ryggen värker efter bil åkandet men det va det hel klart värt :) hoppas på att vakna med ett leende på läpparna och snälla hormoner imorgon :) nattinatt <3

Hema!

Nu var vi hemma igen :) blev en vända till Ikea på vägen och fick köpt lakan till lillkillen :) så nu är det bäddat och fint :) nu ligger jag i badet och smsar med mamma om namn förslag :P hihi

Upp och hoppa!

Upp och hoppa för att fixa sig för att sedan åka till Alingsås :)

Konstig dag...

Nu kryper jag till sängs med en konstig känsla jag haft nästan hela dagen? Vet inte va det kan vara känns borde konstigt fysiskt och psykiskt :/ minns knappt va jag har gjort idag? Jaja får försöka sova och koppas att det är bättre imorgon :) som det säkerligen är :)

Inte sova :(

Jag som tänkte sova ut i dag men nehe det tyckte inte Tommy som väckte mig innan :( får la se vad som händer idag då :)

Lugn dag :)

Idag har vi tagit det rätt lugnt har vart hos tandläkaren med Tommy för sista gången på länge! Sista tanden är lagad :) härligt! Sen åkte vi och hämta pappa och körde han till affären sen när vi väl kom hem tog vi det lugnt :) men något bra har jag fot gjort! Diskmaskinen har ju vart "trasig" länge nu och alla har försökt fixa den dock inte jag i och med att jag nog är den sista som skulle förstå mig på sånt :P men nu så tröttna jag på att diska för hand! Så efter lite pill så vips! Så funkar den supper bra och disken blir renare en aldrig för :) stolt! Men nu så får det bli sova och hoppas på att sova ut riktigt :) nattinatt <3

Trasig bil :(

Idag va vi på mvc och allt gick toppen :) dock fick vi gå dit för att inte bilen starta :( men det va rätt skönt ändå och stolt känner jag mig för att jag klara det med min härliga foglossning utan att klaga! :) hihi efter det blev det hem till Tommys föräldrar :) Sen till affären och hem och äta tacos :D supper gott nu ligger vi i sängen och jag är ny badad :) imorgon blir det till tandläkaren med Tommy :) nattinatt <3

Äntligen!

Äntligen fick jag mina efter längtade semlor! Och äntligen får jag sova! Nattinatt! <3

Klockan!

Gick nys och gjorde mig klar för att sova när jag kommer in i sovrummet så ser jag att klockan visar halv 4! Och jag trodde klockan va typ 12 :O så nu kryper jag i säng tillsammans med älsklingen och mina härliga sammandragningar :D toppen <3

v.36

Idag åkte jag till tandläkaren dock när vi kom dit så hade det blivit något fel så ska inte ditt innan den 14 :) gött det sen åkte vi hem och tommy åkte till en kompis :) efter några timmar ringde han och fråga om vi skulle åka till fynda i falkenberg och det tycket jag självklart va en toppen idé ;) efter det blev det donken :D Och när vi endå va ute och körde så tyckte vi ju det va lika bra att åka till Gekås på samma gång ;) hihi men det va toppen :) fick köpt täcke och kudde till bebis, en jacka till Tommy och hörlurar till datorn, var sin tjock tröja till mig och Tommy och en mumin tröja till bebis :) fick även köpt lite städ saker och shampoo och sånt som va slut här hemma. dock trodde vi att vi skulle gå ut med plånbökerna tomma men nej då :) blev redigt förvånade när det inte gick över 600kr! sjukt :P


I miss you!

Älsklingen är hos en kompis och skriver cv. Gött att han får det gjort men dock kan inte jag ens stänga ögonen när han inte är här :/ jaja han kommer nog hem snart :) går in i v.36 idag! Inte långt kvar nu och han gör mig påmind hela tiden! Härligt! Imorgon/idag blir det att hänga med mamma till hennes kompis och ha någon fotbad sak :) hihi det blir nog supper mysigt! Gud va jag är sugen på semlor! Blir snart galen! Har ju inget gott hemma alls :( jaja får la försöka överleva ändå :P hihi

<3

Igår blev det att städa hela dagen fick gjort allt utan svabba golven och ta sista tvätten så det får vi fixa idag :) tog ett väl förtjänt bad och kröp ner i en ny bäddad säng (finns inget bättre!) och har sovit som en prinsessa hela natten! Vakna nys med ett leende på läpparna! Så nu ska jag ligga och dra mig en stund sen upp och fixa lite frukost <3 livet är underbart! Idag är det 30 dagar kvar till BF <3 längtar <3

Bra dag :)

Äntligen en riktigt bra dag!! :) idag har vi vart en sväng på stan. Sovit en massa och städat i timmar! Och jag har vart på bra humör konstigt nog :P inte gnällt så mycket heller :P hihi men nu börjar klockan springa iväg lite för fort så lite sen kvällsmat och sen sova får det bli :) nattinatt

RSS 2.0