BVC den 28/3

Va ju på BVC den 28 och allt var bra :)

120302 vikt:3990 längd:52
120304 vikt:3670 längd:...
120307 vikt:3990 längd:...
120313 vikt:4250 längd....
120320 vikt:4730 längd:54
120328 vikt:4955 längd:56,3

04:25

Nu blev det lite tid för att sova! Ludvig har vart grymt tätt i näsan så han fick näsdroppar blev mycket bättre men han tyckte inte det va så kul :( men nu sover han iaf :) imorgon blir det BVC får hoppas det blir fint väder så jag kan ta mina pojkar och gå ditt :) nattinatt <3

3.v

Idag blir Ludvig 3.v och Gud vad han växer! Mammas stora kille! Natten idag har vart grymt jobbig :( Tommy har öron inflammation och jag är grymt förkyld och Ludvig vägra sova :( inte kul alls kan jag lova! Funderar på att gå ut och gå lite men vet inte om jag orkar egentligen :P hihi

Ingen sömn

Klockan är halv 6 och Ludvig har inte somnat en :( han är hur pigg som helst! Och det känns som jag somnar sittandes snart :(

Badmys! <3

Ludvig ligger i mammas famn och myser efter ett långt och uppskattat bad <3

Utvilad

Så skönt! Efter några jobbiga nätter i rad som Ludvig knappt har sovit alls så sov han toppen bra i natt! Han har vaknat två gånger bara :)

Gekås!

Har vart på gekås idag med Tommy Ludvig och Anette :) fick köpt lite kläder till mig och två byxor till Ludvig :) har även färgat håret men färgen tog inte alls :( så får köpa ny färg och tror jag ska färga det brunt istället för blont :/ annars förstörs mitt hår nog :( men nu ska Ludvig få lite mat sen ska jag äta lite kvällsmat :) och sova!! :D

Första badet!

Prinsens första bad är avklarat! Han älskade det! Han ville inte gå upp alls :) underbart att han inte fick sån panik som jag trodde han skulle få :) nu har han ätit lite och ligger i mellan oss och sover så gott igen :)

Underbart <3

Tommy åkte nyss till arbetsförmedlingen på möte och jag ligger i sängen med min prins i famnen som väntar på att han ska vakna men han värkar inte vilja det :P hihi <3 natten har vart grym :) vart uppe två gånger bara :) så skönt <3 får la passa på att villa lite till nu då :)

Lycka!

Den 2/3 klockan 00:15 kom våran älskade son till världen <3 han väger 3990gr och är 52cm lång! Och är otroligt lik sin älskade pappa :) nu ligger vi och njuter av våran ny bildade familj på BB i våran lilla lyckobubbla <3

Ingen sömn :P

Ingen sömn här inte :P hela jag är ett ända lyckorus! Ligger och myser med hjärtat mellan värkarna <3 och stackaren är nervös som aldrig för :) han har jobbinterjuv imorgon + en son på väg :) hihi

Förlossningen

Hem kommen ifrån förlossningen! Har öppnat mig lite gran. Slemproppen har gått. Och jag är grogig efter värktableter och sömntableter ;) hihi känns som en grym fylla :P nu sova för nu är det nog inte långt kvar! Härligt!

RSS 2.0