Skönt!

Fy vad kul! Ligger och kollar på tv hos MIG för första gången sedan november! Vi köpte en boxer idag äntligen! Har inte hittat någon under 1000 kr innan. Kollade på blocket hittade en för 500 som vi fick ner till 400! Underbart! Och Ludvig somnade i sin nya resesäng för 3 natten i rad! Han har ju sovit mellan mig och Tommy från första stund jag hade jätte ont efter förlossningen så det gjorde ont när jag bar Ludvig i från sin säng när han skulle ammas så sen har vi bara låtit han sova hos oss av ren lathet :P men nu går det bra :) nu ska jag glo tv ;)

Nya resesängen på bild :)

Nya kläder

Ludvig gör inget annat en växer :P Kom packet med kläder i från tradera nys :) med en färgade bodys, byxor och lite ute kläder nu till höst :) en flis tröja med till hörande byxor och mössa :) allt för under 100kr :) perfekt! Såg även att Lindex har fått in en ur söt body med en uggla på (fanns två till men kom inte ihåg var det var på) och tillhörande "skor" så ska försöka köpa det när plånboken tillåter det :P

Kärleken till dig...

Du får mig att bli lyckligast i världen genom att bara ge mig ett leende <3

Du är min ängel

Ombyta roller?!

Det är inte jag som ska ligga vaken varje natt av rädsla. Det är inte jag som ska vara rädd för att det ska hända dig något. Ombyta roller? Enda sen jag var 6 år har det vart såhär... När ska du växa upp? Bete dig som den du borde vara? Lära dig den roll du fick för snart 18 år sedan? Om en månad så är du borta i friheten, börjar få en känsla av lättnad. Är det fel att känna så? Då vet jag ju iaf att det inte händer dig något. Då vet jag vart du befinner dig. Jag vet att jag kan träffa dig utan att vara rädd för att mötas av något jag inte vill se. Dock så vet jag att det inte kommer vars för evigt. Du kommer missa min 18 års dag och Ludvigs 1 års dag inte minst Ludvigs första steg, Ludvigs första ord och allt annat jag ville att du skulle vara delaktig i. Ludvigs först jul som vi har pratar om sen samma dag som jag fick reda på att Ludvig låg i min mage. Allt är förstört. Jag har så jävla dåligt samvete! Jag vet ju att jag kunde stoppat det så detta aldrig skulle hänt! Men du är vuxen. Det är du som har valt detta. Det är du som inte tänkte på mig från första stund. Du är en av dom som jag älskar mest på denna jord och jag vet om att du gör det samma men hur tänker du? Du missar mitt, Ludvigs och syrrans liv. Har du tänkt så långt? Jag orkar inte gråta mer jag orkar inte...

Mysdag <3

Fy regn väder hela dagen :/ mamma kom förbi i förmiddags supper mysigt händer ju inte allt för ofta att vi träffas :/ blir ju så när man bor så långt ifrån varandra :/ jaja har bart en mysig dag åkte ut till garaget men stannade bara en timme typ bara för att komma ut. Åkte och köpte pizza och sen bara slappat :) om inte regnet öser ner imorgon så ska jag nog få med pojkarna ut och ta lite bilder på ludde :) nu ska jag iaf få i säng Ludde så jag kan hoppa in i duschen :)

Underbara dag <3

Bilder på Ludvig från idag <3

Tur i oturen :)

Idag så stod mysdag högst upp på schemat! Jag hade planerat tre rätters :) dock så blev det inte så :P det blev så jädeans mycket bättre ;) älskade syster ringde för att bilen hade gott sönder så Tommy åkte och hämtade Tina och Jakop så vi fixade hamburgare istället :D händer inte ofta att vi träffas så det var supper kul! Sen åkte Tina och Tommy och fixa bilen så jag och Jakop gick till lekplatsen och lekte :) Ludde gungade för första gången! Och oj vad kul han tyckte det var :) sen när dom åkte hem så hade vi familje mys och så blev det räckor till kvällsmat :) supper härlig dag! <3 underbart <3

Pizza!

Idag blev det en sväng på stan och vidare till Ann :) är kvar en ska snart äta lite Ludde sover men han vaknar väl snart ;) lagom till maten som vanligt hihi. Sen blir det film mys så får la se hur kvällen slutar ;)

Tre rätters och film mys <3

Lugn dag... Alla tre har vart trötta och nästan sovit hela dagen :P älsklingen har bjudit på tre rätters idag <3 underbart gott! Jag och Ludde var ute på en snabb promenad bara för att han skulle få lite frisk luft :) nu har han somnat 2 timmar tidigare en vad han brukar så jag ska äta kvälls mat och glo på en film och sova för han lär ju vakna 2 timmar tidigare också :P i morgon ska jag försöka vistas ute så mycket som möjligt kanske gå ner till stan och mysa med mina pojkar :)

Stranden!

Stranden för första gången för i år och inte minst första gången Ludde var på stranden! Han tyckte inte om att röra vid sanden och han skrek så fort jag gick närheten vattnet med han i famnen :P så han fick sitta i vagnen och det tyckte han om :) han tittade så nyfiket på vattnet och alla som badade och skrattade när vi prata med han :) vi var bara där i 1 timme för att det inte skulle bli för mycket för Ludvig :) jag och Tommy låg och solade :) mysigt! Nu ligger Ludde och villar han blev jätte trött av att vara på stranden :D hihi

Hår färg

Färgat håret nu får se hur det blir när det har torkat :) jätte nyfiken! Vill dock inte blåsa det, är rädd att granarna vaknar eller blir arga :P ska försöka ta en bild när det är klart om jag kommer ihåg det :P

5 Månader

Idag blir min stora pojke 5 månader <3 kan inte riktigt fatta att det redan har gått 5 månader :P det är ju nästan ett halv år! :O
____________________________________________________________________________________________________
Idag händer inte mycket vi är trötta alla tre pojkarna ligger och sover till och med :P hihi Jag har i alla fall bertämt att vi ska äta något extra gått idag så det blir nog att gå och sminka och klä mig så vi kan åka till affären :)
Ska troligtvis färga håret idag med får hoppas det blir bra :) (men det kommer det inte, jag ska bli blond typ halv mörkblond och jag har rött/brunt nu så kommer bli orange!)
 
____________________________________________________________________________________________________
Imorgon så blir det BVC med stora killen på 5 månaders kontroll han ska få vaccin då :( Jag är inte så orolig denna gången dock så ska jag vara ensam hemma med ludde hela dagen sen och han kommer bli jätte sjuk det blev han sist i alla fall :( han fick feber och bara grätt typ hela dagen fick ge han alvedon på kvällen när han skulle sova + att han vakna på naten när alvedonen hade slutat värka så fick ge han det igen :(
____________________________________________________________________________________________________
Han har även fått en tand och nu sitter han själv jätte bra :) igår satt vi och lekte i en halv timme och han satt själv utan stöd hela tiden :)
____________________________________________________________________________________________________
En lista jag hitta på en blogg :P kan va kul :)
 
Leka med händerna    X
leka med fötterna       X
du kan skratta           X
sitta                         X
rulla runt                   X
första tanden            X
krypa
klappa händerna
vinka
stå
första ordet
säga mamma
säga pappa

springa
 
____________________________________________________________________________________________________
 
RSS 2.0