08:30

Har fått sova 2 nätter i rad nu :D ludde har sovit som en gris :P inte ens vaknat för att äta :) han somnar runt 00:00 och vaknar runt 08:00 :) underbart <3

Myspys dag!

Mamma var här och lämna Elma (mammas hund) vid 8 :) har tagit disken, gossat med Ludde. Nu sitter jag och ammar :) vid 12 kommer Jakop (min syster son) för Tina ska på begravning så han får hänga med till BVC med mig istället :) inte kul för en 6 åring att se massa folk som sitter och gråter liksom :P sen åker vi till pappa och spenderar resten av dagen med han :)

13:04

Sitter och ammar ludvig ska vara hos tandläkaren halv! Så har grymt brotom!

02:32

Har nog vart den jobbigaste dagen på länge.. Ludvig har endast vart sur arg och skrikit sen han vakna i morse :( nu vägrar han sova och typisk är väl det att Tommy måste sova för han ska upp och jobba och det betyder att jag är ensam med Ludvig både i natt och imorgon :( tungt! Men det är bara att gilla läget :P

Nattinatt <3

Älskar min underbara familj<3

Sova! Påsk mys!

Ludde somna 3,5 timmar tidigare en vad han brukar så nu kastat jag mig i sängen och sover sten hårt! Imorgon tar jag med mina pojkar till mamma och påsk myser med mamma och Jp! :D nattinatt! <3

08:52

Äntligen så har Ludvig sovit ordentligt inatt vilket betyder att jag har sovit som en prinsessa! :D ska snart hoppa in i duschen sen blir det frukost och väcka älsklingen :) <3

Tråk...

Tommy åkte iväg med en kompis och jag och Ludvig är ensamma hemma :( Ludvig sover och det är så tråkigt!

Nattinatt!

Nu blir det att mata Ludvig sen krypa i säng :) imorgon blir det BVC och sen hem till mamma på middag med alla syskonen :) mysigt <3

22:01

Bra dag :) idag har vi kört pappa till affären sen har jag och Ludde bara vart hemma och plockat lite överallt här hemma :) nu blir det Att kolla på BB med Tommy :)

Ångest!

Tankarna går i 180! Hur ska jag göra med pluggandet? :/ får nog ta och ringa studievägledaren på ps imorgon :/ surt! Att det ska bli sånt satans krångel bara för att man är ung mamma! Världen är för f*n planerad efter att man ska vara 35 när man får barn! God natt!

RSS 2.0