värdelöst...

 
 
 
Inte min dag alls.. känner mig så less på livet just nu :( stör mig extra mycket på mina så kallade "VÄNNER" idag :P fattar inte hur dom tänker fattar bara inte! dom är ju bara helt jävla tappade! blää!
 
och så har det vart fint väder och jag har vart INNE hela dagan :( T har inte gått att prata med på grund av att han ska på arbets intevjuv imorgon så han är sjukt närvös vilket gör han arg, sur och iriterad...
 
och det rullar hur mycket tankar som hälst just nu... Om T får jobbet imorgon så hade det ju vart jätte bra men jag är lite "närvös" på hur min vardag blir när han jobbar... har ju ingen att umgås med i och med att alla går i plugget och jobbar :/ första gången i mitt liv så saknar jag skolan :P och det gör mig ännu mer less...
 
kanske ska ta ludde i vagnen och gå en sväng eller försöka få tommy till att hänga med ner till stan och gå en sväng på strand promenaden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0