Trött i hela kroppen...

Trött i hela kroppen efter två hektiska dagar. Idag så var det upp tidigt och städa lite och lekte med Ludvig sen vidare till stan och träffa Ludvigs faster och kusiner. Det blev lunch på stan och lekplatsen i flera timmar! Sen hem och fortsätta att städa och plocka, laga mat, leka med Ludvig och sen natta Ludvig för sen ÄNTLIGEN ta ett varmt bad för mig själv i tystnaden måla naglarna kolla på Hollywood fruar! Underbart så nu ska jag sova så jag kan vakna upp utvilad!



Oj vad det lätt som jag klagade :P hihi självklart så har det vart en jätte rolig dag :)

Inte bara jag som vart trött idag ;) denna söta pojke hittade jag när vi parkera hemma. Till och med dragit för mössan över ögonen ;) sötnöt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0